Rear-view Mirror - September 2018

2. oktober 2018

Denne måneds udgave indeholder blandt andet Daimlers investering i den tyske brugtbilsplatform heycar, Toyotas mulige tilføjelse af Android Auto til deres biler, og et interview med James Binkley fra Binary Automotive Solutions.

Hvor forberedt er dit bilhus på at levere 24/7 kundeservice?

Forbrugers forventninger bliver højere og højere. For 10 år siden var det kun en lille procentdel der forventede 24/7 kundeservice, men i dag forventer næsten alle det. Nishitha fra WittySpark har skrevet en god artikel om hvordan du kan få 24/7 kundeservice uden at det koster kassen.

Læs artiklen her

Daimler bliver ny investor i den tyske brugtbilsplatform heycar

I et træk der måske overrasker nogen, har Daimler (moderselskabet bag Mercedes-Benz) annonceret at de bliver partner og investor i den tyske brugtbilsplatform heycar som blev lanceret af VW Financial Services i oktober 2017.

Siden heycar blev lanceret i oktober 2017, har det vokset massivt. Der er i dag over 300,000 annoncer fra bilforhandlere på tværs af Tyskland.

Læs mere her

Lad ikke teknologi få dine kunder til at rende skrigende bort!

Mens teknologi har gjort det nemmere for forbrugere og virksomheder at kommunikere, er der ofte ét problem der bliver overset: Mennesker vil helst snakke med rigtige mennesker.

I denne artikel fra Digital Dealer, forklarer Todd Smith hvor det er tilfældet og hvorfor du for eksempel ikke bør være afhængig af chatbots til live chat.

Læs artiklen her

Interview: James Binkley, founder af Binary Automotive Solutions

James Binkley, som har over 25 års erfaring i bilbranchen, deler ud af hans erfaringer samt diskuterer hans forretningsfilosofier og hvordan forhandlere kan tilbyde en win-win forhandler kultur der resulterer i kunder for livet.

Læs interviewet her

Toyota vil muligvis tilføje Android Auto til deres biler

Ifølge en pålidelig kilde, vil Toyota tilføje Android Auto til deres biler. Denne integration vil, ligesom integrationen af Apple Carplay tilbage i januar, forbedre konnektiviteten i Toyotas biler markant. Toyota har hidtil brugt det Ford-udviklede SmartDeviceLink system som begrænser hvor meget adgang til bilens information din telefon kan få, samt kontrollerer hvordan brugerfladen ser ud.

Læs mere her

Nyhedsbrev

Tilmeld dig til vores nyhedsbrev og modtag de seneste blog indlæg fra Carswip direkte i din inbox