Rear-view Mirror - Oktober 2018

7. november 2018

Denne måneds udgave indeholder blandt andet KPMGs ‘Global Automotive Executive Survey’ for 2018, VWs digitalisering af salg, samt annonceringen af McLarens nye superbil.

KPMG Global Automotive Executive Survey 2018

Gennem de sidste 8 år har den finansielle virksomhed KPMG lavet en årlig ‘Global Automotive Executive Survey’ hvor de samler meninger og udtalelser fra ledere i alle dele af bilbranchen i et forsøg på at forudsige hvad fremtiden vil bringe.

Resultaterne af deres ‘Global Automotive Excecutive Survery 2018’ kan ses her

3 automotive digital marketing trends der er på vej frem

Ari Gorlin fra AutoLeadStar har skrevet en indsigtsfuld artikel på Digital Dealer om 3 automotive marketing trends der er værd at holde øje med.

Læs artiklen her

Volkswagen digitalisierer salg

Volkswagen har offentliggjort at de vil fundamentalt genjustere deres salgsmodel i samarbejde med deres forhandlere. I midt-oktober præsenterede VW og deres European Dealer Council deres vision for fremtiden for VW’s 5,400 europæiske forhandlere.

Læs mere om VWs planer her

McLaren præsenterer deres nye monster med over 1000 hestekræfter

McLaren præsenterede for nyligt deres nok mest vanvittige bil til dato: McLaren Speedtail. Med 1035 hestekræfter vil Speedtail’en kunne ramme 300 km/t på bare 12,8 sekunder og fortsætte mod en topfart på 402 km/t. Det gør den til den hurtigste McLaren nogensinde.

Læs mere om den nye McLaren Speedtail her

Boost din forretning: Billeder, klargøring og data

Automotive Management Online har skrevet en god artikel om hvordan du kan booste din forhandler (samt din fortjeneste) uden at bruge en masse penge. Tipsene inkluderer blandt andet at bygge en bedre hjemmeside samt at forbedre præsentationen af dine biler.

Læs artiklen her

Nyhedsbrev

Tilmeld dig til vores nyhedsbrev og modtag de seneste blog indlæg fra Carswip direkte i din inbox